9 Haziran 2019 Pazar

Çürümüş Yalnızlık


Çürümüş yalnızlığım uzanır böğrüme Göz göre göre giden gençliğim nerede Ağzımda öpüşlerin ekşimsi aroması Ellerim kirlendi alalade ademlerle Muhyiddin'im vahdeti aşkım nerede
Bir yalnızlık türküsü yaktım içimde
Bitmez sandığım aşklarım nerede
Dilime vurdu yazmalar,işlenir kalbime
Bir nakış,bir oya gibi,sanki ellerin...
Ah,sustum.
Bu Muhyiddinler neredeler,ellerimi sefiller kirlettiler
Ellerimi taşlarla da yıkadım,arıttım
Taşlar zikirde şimdi,
Subhanallah ve bi hamdihi.

..............................................................................
Ellerim,ellerini arıyor,ellerin,ellerin nerede?
Derdime derman yok,bir Hu bilir beni
Ezel'den verdim sözü,Ezel'den bağlıyım
Bir B harfiyle başladı tüm yaşamım
Beli,Bela,Bismillah.....o ahdim nerede?
Beni O'na götürecek o adem nerede?
Kimin kaburga kemiğinden yaratıldımsa,hasretim
Kırılganım,kırma, hani diyorum gözlerin nerede.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder